BACK ON TRACK…

Efter flera veckor av sjukdomar varav senaste veckan då alla förutom äldsta sonen legat sjuka. Är jag tillbaka bakom tangentbordet. Det är hemskt när sjukdomarna avlöser varandra och det känns som att det aldrig finns något slut på det hela.

Nu har i allafall renhornen kommit upp på väggen och sambon tyckte faktiskt att de blev riktigt fina efter några lager färg. Även om han såg något chockad ut när jag kom hem med ett par gamla renhorn under armen. Jag måste erkänna att jag aldrig trodde att jag skulle sätta upp ett par horn på väggen för ett tag sen. Men man blir lite skadad av att följa massa bloggar som visar upp bild efter bild med fina horn och till slut är även en annan fast. En liten ljusslinga har fått pryda dem och sprider lite julstämning här hemma.

Lämna en kommentar

Filed under rusta upp, Vardagsrum

Kommentera

