DET GICK VÄL SÅDÄR…

…att fota av mitt julpyssel som jag gjorde igår. Har införskaffat en dynamo, märkningsapparat, så det mesta där hemma har fått sig en liten uppmärkning. Det är verkligen superkul och jag antar att fler saker kommer att få sig en omgång.

Tyvärr så gick det inte att fotografera detta på ett bra sätt, eftersom jag endast har en pocketkamera att fota med och det innebär begränsningar. Dynamoetiketter på glasflaskor i närbild, gick inte att fotografera så att de blev skarpa. Det kan vara lite frustrerande ibland att inte kunna zooma in tillräckligt, få tillräcklig skärpa eller vidvikel. Nån gång när jag har råd ska jag införskaffa en riktig systemkamera. Men än så länge får ni njuta av dessa vackra bilder från Rachel Whiting.

Om ni vill se mer juldekorationer från folk som är så duktiga på att fotografera och pyssla titta in hos fabriken.

5 kommentarer

Filed under Dukning, Inspirationsbild, pynt, Tisdagstema fabriken

5 responses to “

  1. Vackert och inspirerande miljö, du visar.

    Inte lätt att fota nu när det är så mörka dagar.
    Ha en skön tisdag. Kram Lissen

  2. Åh så fina bilder. Och jag blir nyfiken på vad det är du har pyssalt med… Förstår frustationen med kameran. Jag kände likadant innan jag skaffade systemkamera. Ok, att det är långht ifrån bara kameran som gör det men det är mycket roligare att lära sig med en kamera som faktiskt har kapaciteten.

    Ha en fin tisdag!

    /Kristina

  3. Hej
    så fina bilder du bjuder på …
    Ha nu en skön skön kväll
    kram
    sandra

  4. Jag har också en Dymo.. helt fantastisk🙂 Går att använda till det mesta!!🙂

  5. Just nu när det är så mörkt tycker jag att det inte spelar någon roll vilken kamera man än har, man får ändå inte till bilderna som man vill. Och jo, visst kan man frestas att dekorera allt möjligt med dymon! Jag har en själv så jag vet.. och nu kom jag på en ny sak som jag skulle kunna använda den till..😀

Kommentera

