TVING

Sprang in hos en antikhandlare och fann denna skönhet. Var bara tvungen att få följa med hem. Tycker det är vackert att blanda nya möbler med gamla ting. Det blir mer liv i möblemanget då och för en gång skulle fick jag en positiv kommentar från min sambo: -Vilken fin tving!

Han som i vanliga fall inte bryr sig särskilt mycket om vad jag släpar hem, förutom härom dagen när jag kom hem med ett älghorn. Då rynka han på näsan och sa – Vad ska du med detta till? (med en ton i rösten som att, det kommer inte upp på väggen, här hemma, älskling)

Jag sa i lugn ton -Lugn älskling, det är inte klart än, det blir bra sen när jag har fixat till det lite… Så just nu håller jag på att lägga ex antal lager färg på hornet och snart kommer det upp på väggen… Hoppas jag *ler*

 

1 kommentar

Filed under vackra saker, Vardagsrum

One response to “

  1. Den är riktigt snygg både till form och patina!🙂

    Jag minns inte om jag gett dig en sådan tidigare, men du har i alla fall något att hämta på min blogg😉 KRAM Anna

Kommentera

