Förvaring

Idag är det tema förvaring på fabriken. Hittade till webbshopen Dixie igår och såg då till min förvåning att de hade en precis likadan kruka som jag tänkte göra på keramiken. Nämligen keramikkrukor som är en avbild av gamla trälådor. Jag hade ingen aning om att dessa fanns på marknaden redan. Kul att se att idéerna inte är så tokiga ändå. Hur passar nu denna keramikkruka in under temat förvaring? Man behöver inte alltid ha en blomma i krukan utan kan förvara andra saker, som på bilden nedan.

Bilder: Inspirationsbilder Dixie

Tyckte även dessa korgar var så fina som man kan förvara vad man vill i.

Ha en bra tisdag nu

Kram

Helena

4 kommentarer

Filed under Inspirationsbild, Tisdagstema fabriken

4 responses to “Förvaring

  1. BÅde krukar och korgarna är ju superfina!!🙂

  2. HEJ HELENA!

    Vad roligt att du ville vara med och tävla om det finfina zinkhuset hos mig…

    KRAMISKRAMAR // OLIVIA

  3. En sådan kruka vill jag ha! Måste kika in på Dixie jag med… Tack för tipset! Kram Anna

  4. vilket härligt hasseltrassel!!! Har just köpt två i kruka men tyvärr lär de växa långsamt.

Kommentera

