Hallbyrån har fått ny plats

I och med att jag snickrade ihop ett sideboard till hallen i förra veckan så fanns det inte längre någon plats för hallbyrån. Så nu har min äldsta son fått det i sitt rum. Det tycker jag blev superbra, han behöver verkligen lite mer möbler i sitt rum för att få det lite mysigare.

Den som tror att vi har ett perfekt hem som alltid är superstädat, tror helt fel. Vi är en vanlig småbarnsfamilj där det ofta ser ut som kaos. Men det bästa med bloggen är att man kan visa det man vill. Men samtidigt som jag tog detta foto, häller mina söner ut alla legobitar som finns i leksakslådan och så mycket vad det med den undanröjningen. Men jag har hellre lyckliga barn än ett perfekt hem, även om jag kan avundas de som lyckas hålla det så fint och perfekt. Men det är bara att inse, såna är inte vi🙂

Lämna en kommentar

Filed under Barnrum

Kommentera

