Söndagsbilden

Köpte denna på loppis för ett tag sen och har lyckats skriva ett inlägg om den, men inte publicerat det . Så nu var det dags. Sprang runt i 6 olika blomaffärer för att hitta trollhassel men detta var det enda jag hittade. Skulle helst vilja ha en stor kvist med massa ihoptrasslade grenar. Men har inte hittat det ännu. I helgen har det varit två kalas på schemat och familjegympa på friskis och svettis som var superkul och killarna älskade det. Så kul att se när de små liven bara strålar av glädje.

Önskar er en mysig söndagkväll, själv ska jag gå och lägga mig nu.

Fler söndagsbilder hittar ni hos fabriken

Kram

Helena

 

2 kommentarer

Filed under Söndagsbild, vackra saker, Vardagsrum

2 responses to “Söndagsbilden

  1. Så fint!

    Alltid kul med riktiga loppisfynd.
    Kram J

  2. Cia40:)

    Tack snälla, Helena !:)
    Jag blev så glad över Awarden, och glad över
    dina ord, som stärkte….!:)
    Jag har haft svårt att kunna kommentera här på din blogg, hoppas nu det fungerar denna gången…?
    Tack igen, KRAM Cia:)

Kommentera

