Cherry on top award

Blev så otroligt glad häromdagen när jag fick min första award från Anna med den inspirerande bloggen Tomteboanna, hon är en av de bloggar jag följt från starten av mitt bloggande.

I och med utmärkelsen så ska man även berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat.

1. Det är så klart min sambo och våra barn, närmsta släkt och vänner, vi brukar säga att vi är som en stor syrianfamilj. Vi är överallt, pratar i 110 och ställer upp för varandra i vått och torrt. Det är häftigt att ha sådan kontakt och band med sin närmsta släkt.

2. Konstskolan jag går på just nu, det är faktiskt det bästa jag gjort i livet för mig själv och jag hoppas att alla andra får uppleva vilken tillfredställelse det är att få göra något man brinner för.

3. Pyssla och inreda är något som jag tycker är otroligt kul. Känner jämt att tiden inte räcker till för allt jag vill göra och huvudet bara bubblar av idéer jämt.

Nu skickar jag vidare denna utmärkelse till bloggar jag tycker har det där lilla extra:

Att inreda med rött : http://rodating.blogspot.com/ så otroligt härlig blogg med det lilla extra, jag sitter ofta för mig själv och skrattar högt, för författaren skriver på ett underbart humoristiskt sätt.

Blogg by Malin Stoor: http://www.qreate.se/blogg/ Min stora inspirationskälla, allt Malin gör blir så oerhört bra. Ett modernt hus inrett i en underbar harmoni mellan gammalt och nytt, med den extra toutchen.

Stylizimo blog: http://stylizimo.blogspot.com/ Varje inlägg på denna blogg gör mig oerhört inspirerad. Så fina saker och inspirerande miljöer

Rusta:  http://rustaupp.blogg.se/ Så kul att denna tjej har börjat blogga. Bloggen skjuder av inspiration och fina saker. Tips är att spana in barngarderoben som hon gjort, som snart kommer med i någon inredningstidning framöver, så fin, som allt annat hon gör.

Tusen idéer och en fröken: http://tusenideer.blogspot.com ja vad ska man säga, titeln säger allt. Massa pyssel och fina saker som gör att jag får ännu mer idéer trots att jag inte har fler timmar på dygnet.

Tack för all härlig inspiration ni bidrar med.

Kram

Helena

2 kommentarer

Filed under utmärkelse

2 responses to “Cherry on top award

  1. Vad roligt att awarden uppskattas!🙂 Din blogg har verkligen också det där lilla extra. Ha en fin söndag! Kram Anna

  2. Så søt du er! Tusen hjertelig takk❤
    Beklager sent svar, men har tatt med en datafri Søndag (iallefall nesten).

    Ønsker deg en fin ny uke!
    klem Nina

Kommentera

