Fredagkväll med mys och utlottning klar…

Fredagsmys= popcorn tycker min äldsta son och det är höjdpunkten på veckan. Vi brukar sitta och äta tillsammans i vardagsrummet för att lyxa till det och få det lite mysigare. Så att barnen förstår att det är lite extra med fredagar. Det är något som jag själv är uppväxt med att på fredagar sitter hela familjen tillsammans och äter lite extra gott och pratar om veckan som gått. Det är något jag uppskattat så mycket och vill att vår lilla familj ska fortsätta med.

Nu har jag dragit lott och det blev Sofie med bloggen sofiestiltje som vann tävlingen. Vad kul att det var så många som ville vara med. Det blir nog någon mer tävling framöver. Nu vill jag bara önska er en underbar helg

Kram

Helena


5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Fredagkväll med mys och utlottning klar…

  1. Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling!
    Ha en fortsatt härlig fredag och en lika härlig helg!

    Kram ia

  2. Agneta

    Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin tävling. Håll utkik hos mig. Jag kommer snart att lotta ut lite smycken och ev något mer.
    Ha en fin lördag
    Kram Agneta

  3. Oj vad roligt! Jag riktigt hoppade till på stolen🙂 Tusen tack! Kram, Sofie

  4. Oj vad roligt! Jag riktigt hoppade till på stolen🙂 Tusen tack! Kram, Sofie

  5. Ett jätte grattis till vinnaren, å ett grattis till din award med🙂 Fortsatt fin helg❤

Kommentera

