Söndagbilden från Selma spa i Sunne

När detta inlägg publiceras är vi säkert på väg hem efter en mysig helg i Sunne. Lobbyn på Selma spa är läckert inredd med mycket belysning och vackra skira vita tyger. Det är kul att se hur otroligt mycket man kan göra med belysning.

Härligt stora sittpuffar inklädda i koskinn, superläckra tycker jag att de blir tillsammans med eldstaden i stål. Tyvärr var den inte tänd när jag tog kortet men det blir verkligen mysigt på kvällen.

Föll för dessa vackra stora stenar med en känsla av att blommorna växer ut ur sprickan. Stenen är nog 1*1,5 meter

Önskar er en mysig söndag och förresten missa inte utlottningen:

 Fler söndagsbilder hittar ni hos Fabriken

4 kommentarer

Filed under helg hälsning, Söndagsbild, Semester

4 responses to “Söndagbilden från Selma spa i Sunne

  1. Åh så underbart att få vara på spa!!! Hoppas att er helg var alldeles underbart härlig!!!

  2. Härliga bilder!🙂 Jag tar absolut inte illa upp om du köper en likadan matta. Det är bara kul att kunna tipsa och inspirera! Kram Anna

  3. Så härligt med en helg på SPA, kan bara ana hur trevligt firande ni haft där *ler* Och min magkänsla säger naturell, dvs drivvedsfärgad. Nu vill jag bara att det blir advent så jag får ”piffa” den med små glaslyktor, röda äpplen i vita sidenband, kottar och kanske lite zinksaker… En stjärna av revlummer i toppen kanske… Som du förstår älskar jag julen *skratt* Ha en underbar vecka! Massa kramar

  4. Vad skönt med spabesök, det skulle jag behöva! Det verkar vara väldigt vackert inrett där också, det är ju ett extra plus🙂

Kommentera

