Idag är det tema sovrum på Fabriken

och jag hade tagit en del kort på sovrummet, men insåg när jag kom till skolan och skulle skriva ett inlägg att alla bilderna var helt kassa. Tagna alldeles för sent på eftermiddagen, röriga och inge kul att visa. Dessutom är inte sovrummet klart ännu (iof är inte ett enda rum klart här hemma) i sovrummet saknas sänggavel och allt annat som gör det lite mysigt. Är helt inne på att bygga en sänggavel av lastpallar, så visar här lite inspirationsbilder.

Bilder lånade från: Bazaar, Apartment theraphy, Ellos

Har beställt många lastpallar för alla mina projekt här hemma. Min sambo har ju sådana på firman, men just nu är han pappaledig så om en månad eller så kanske det dyker upp lite pallar här hemma. Uppdatering av projekten kommer sen.

Ha en bra tisdag nu och som vanligt finns det fler tisdagsbilder att spana in hos Fabriken.

Kram

Helena

6 kommentarer

Filed under Inspirationsbild, Tisdagstema fabriken

6 responses to “Idag är det tema sovrum på Fabriken

  1. Vet inte var i sverige du bor men XXXLutz öppnar i IKEAs gamla lokaler i Malmö rätt snart och jag som jobbar på sovrumsavdelningen där kan avslöja att det kommer finnas massor av finfina gavlar mm till sovrummet🙂

  2. Vad spännande det ser ut med sänggavlar gjorda av lastpallar…. ser fram emot att få se eran såsmåningom!

  3. Vilken rolig idé! Riktigt snyggt ser det ut!🙂

  4. Jag känner igen det där att bilderna inte blir bra! För en gångs skull lyckades jag få till några bra bilder i alla fall!
    Kram
    Victoria

  5. Det tycker jag absolut att du ska göra! Jag kan ta bilder och skicka till dig på olika gavlar o sängramar med när varuhuset är klart. Allt är inte uppmonterat än. Men det ser lovande ut🙂
    Lastpallarna är ju annars orginella och det är ju alltid kul att ha gjort något själv🙂
    Kram Nanna

  6. Annorlunda, ger ett medvetet intryck. Här finns annars en beskrivning till hur man gör en mer traditionell sänggavel🙂

Kommentera

