Söndagsbild

Nu är äntligen inramningen av målningarna gjord. Har lovat mig själv detta år att jag ska våga utmana mig själv och vara med i allt jag skulle vilja pröva.

Första utmaningen är att våga söka till Sörmlandssalongen och det tänkte jag göra med dessa målningar. Det spelar ingen roll om jag kommer med eller inte, det är inte det som är grejen utan det är att jag bara ska våga söka in till utställningen.

Fler söndagsbilder kan du se hos Fabriken. Ha en riktigt mysig söndag nu och ta hand om er!
Kram
Helena
Ps. missa inte utlottningen av en ljuskopp från Maria Holmberg i inlägget nedan

4 kommentarer

Filed under Konstskola, Söndagsbild

4 responses to “Söndagsbild

  1. Jätteläckra tavlor! Lycka Till!

    Kram

  2. De ser mystiska och intressanta ut. Lycka till med ansökan!🙂

  3. Vad duktig du är och jag hoppas och tror att du kommer med på Sörmlandsalongen.

    Kram Lissen

  4. Pappa

    De var riktigt läckra. Det är klart de blir antagna

    Kram

Kommentera

