Blommor får nytt liv…

I fredags kom min kära sambo hem med tre röda rosor! Jag blev superglad, men tyvärr så har de redan sloknat, så jag klippte av dem och satte dem i varsin separat glasljuskopp. Nu kan de blomma ett tag till och sprida glädje.

Igår och idag är två härliga dagar, den klara höstluften tillsammans med solen som sprider värme. I går morse när jag gick till skolan var vattnet helt stiltje och det var så vackert. Var tvungen att stanna upp och ta bilder på den härliga morgonen. Så här ser mitt promenadstråk ut från tåget till skolan. Man kan ju ha det sämre, eller hur?

2 kommentarer

Filed under Blommor, Utomhus

2 responses to “Blommor får nytt liv…

  1. Vilka fina blommor du fick och härliga bilder av dom.
    Din promenadväg gillar jag.
    Ha det gott. Lissen

  2. Ja det är synd att de blommar så kort tid.
    Härliga bilder!

Kommentera

