Bästa loppisfynden

fabriken är det tema Loppisfynd. Som ni kanske märker är det onsdag idag och jag är lite sen att lämna in mitt bidrag men jag har inte haft tillgång till kameran. Hoppas att det går bra ändå. Här är mina bästa fynd:

Detta är senaste fyndet! Men nä jag ska inte bränna vin hemma utan jag köpte den för jag tyckte den passade så bra som vas. Kul när saker får andra användningsområden än vad de tidigare var ämnade för. Den rymmer 10 liter så den är ganska stor även om det inte syns på bilden. Funderar på att köpa en som är 25 l att ha på golvet med någon fin kvist i.

Mitt utebord som även finns i sidhuvudet på denna blogg är även en av favoriterna på loppisfynd.

Den stora vita vasen är köpt på Åhléns och sen några dagar efter hittade jag den stående lite högre vasen på myrorna i samma stil.

Det var allt för mig idag. Nu ska jag återgå till keramiken som vi håller på med nu under två veckors tid! Det är verkligen superkul att göra 3 dimentionella  saker. Så härligt att se hur det växer fram så snabbt!

Ha en bra dag nu och glöm inte att kika in hos fabriken för fler härliga bilder!

Kram

Helena

2 kommentarer

Filed under Återvinning, Inspirationsbild

2 responses to “Bästa loppisfynden

  1. Gillade de vita, lite ovanliga vaserna!

  2. Tack snälla! Blir ju alldeles rörd av så fina kommentarer!🙂

Kommentera

