En underbar dag med barnen…

Idag har min sambo haft golftävling hela dagen och jag och barnen har kamperat ihop själva. Det var en supermysig dag. Vi åkte pendeltåg till södertälje, vilket äldsta sonen tyckte var jättespännande. Sen gick vi upp till Torekällberget och tittade på djur, hoppade i hökullen, lekte och hade det mysigt.

I veckan köpte jag rosenpioner till min sambo för att jag älskar honom och att han är en underbar far till våra barn, de pryder nu bardisken i köket. En till tvåstänglad vit orchidé har även den fått flytta hem till oss.

1 kommentar

Filed under Blommor, Vardagsrum

One response to “En underbar dag med barnen…

  1. Jenny

    Å vilka fina bilder! Vackert, kärleksfullt och inspirerande. Kram till dig

Kommentera

