Jaha… nu har hon köpt lite ljusstakar…

Det var ju ovanligt att jag lyckats fynda lite ljusstakar, men kan ju inte låta bli när de kostar 25 kr styck. Nu börjar det bli riktigt varmt i vardagsrummet när man tänder alla ljusen. Det bådar gott inför vintern, vi som inte har någon kamin längre…

Det röda tebordet fanns det ingen plats för på landet längre, så jag fick ta hem det. Och jag tycker det är härligt med en färgklick i vardagsrummet.

…och ännu fler har jag köpt men de ska användas till lite betongprojekt som är på g här hemma, om det nu kommer funka? Bilder kommer lite senare…


2 kommentarer

Filed under Blommor, pynt, Uncategorized, Vardagsrum

2 responses to “Jaha… nu har hon köpt lite ljusstakar…

  1. Barbro Jonasson Wahlén

    Betongprojekt låter spännande. Jag har just beställt en bok om betongarbete så jag kan göra mer än rabarberblad.

Kommentera

