Ernst K ljuspunkter

bild: lånad från färg och form

Var inne på en möbelbutik i Slagsta och där fann jag denna ljuskrona formgiven av Ernst, han har i ett samarbete med Färg och form tagit fram denna. Han pratar ju ofta om att det enklaste oftast är det vackraste och det håller jag verkligen med om.

Tycker denna krona är supervacker och skulle gärna sätta den i ett hörn i vardagsrummet. Hade jag haft tiden hade jag gärna snickrat en egen. Men det känns som att jag har tillräckligt med projekt på gång som inte är slutförda ännu.

Lämna en kommentar

Filed under pynt, Senare inköp, vackra saker, Vardagsrum

Kommentera

