Sambon bara suckar…

… det kan inte vara lätt att leva med mig.
Igår fick jag ett utav mina ryck och gjorde om lite hemma… det är inte alltför ovanligt, utan jag gör nog om ett flertal gånger i veckan. Det har gått så långt så att sambon inte ens rycker på ögonbrynen längre, han säger bara… -jaja… låt henne hållas… och jag är otroligt tacksam att jag har en sambo som låter mig hålla på och fixa och trixa där hemma.

hittade en otroligt vacker och inspirerande blogg häromdagen som heter peppar & vanilj där hade hon använt sig av en glasflaska och satt ett ljus i. Så enkelt och vackert. Så jag var tvungen att göra det samma här hemma, oftast är det enklaste det vackraste.

Sista blommorna från trädgården har jag tagit in och satt i nya vasen.

Vill med dessa bilder önska er alla en trevlig helg!

Kram

Helena

4 kommentarer

Filed under Blommor, pynt, vackra saker, Vardagsrum

4 responses to “Sambon bara suckar…

  1. Vilken tur att din sambo låter dig hållas😉, för det där blev jättefint! Jag håller med om att det enkla oftast är det vackra. Trevlig helg! Kram Anna

  2. SÅÅ fint!! Ljust och fräscht har ru oxå!! Vill komma och hälsa på snaaart!! Nyfiken på ditt fina hem!! P&K

    Trevlig Helg & hälsa mannen din!!🙂

  3. Hehe! Våra sambos kan inte ha det lätt. Igår fick jag ett smärre utbrott när han berättade att det måste gå en ful ventilationskanal i taket i huset vi håller på ett bygga. Fast han tog det med ro. De har väl lärt sig.😉

    Det blev supersnyggt med flaskan och ljuset. Och vasen är ju fantastisk.

Kommentera

