Stjärntecken tvilling= velig

Som ni kanske ser så har jag ändrat sidhuvud och även gått tillbaka till mitt gamla namn af nord. Hade ett svagt tvivel tidigare på namnet pga. att af nord kan uppfattas som snofsigt. Det är absolut inte det jag vill utan namnet ska stå för att här publiceras tankar, idéer och saker gjorda av Nord.

Jag har efter mycket övervägande växt in i namnet af nord och ångrat tidigare namnbyte på denna blogg (inredning hos nord) sen första gången jag bytte namn.

Min gamla marknadsföringsprofessor skulle vrida på sig många varv, för att jag inte är konsekvent med namnet. Men nu ska jag hålla fast vid af nord och lovar att inte byta namn igen. Det känns bäst i magen och det är något man ska hålla fast vid.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

