Botten upp…

Är stormförtjust i råa material, tycker det är så otroligt vackert… För ett tag sen köpte jag en zinkblomlåda från House Doctor. Den var redan vid inköp  vackert rostig på undersidan och det var mycket därför jag föll för den. Den har ett tag fått pryda balkongen på övervåningen men det har inte känts riktigt rätt och jag har aldrig planterat några blommor i den. Så häromdagen beslutade jag mig för att vända på den och använda den som sängbord istället. Det kändes genast som att den fick sin rätta plats…

Som ni märkt är det något glesare mellan inläggen men det är bara för att jag passar på att njuta av de härliga dagarna…

3 kommentarer

Filed under Sovrum, vackra saker

3 responses to “Botten upp…

  1. hej!

    här är det alltid lika fint när man kommer in!

    vad roligt att du gillar den.. hoppas de gör det oxå, tänkte sätta in den i en vit ram, har för mig att den är 35×35 cm.. ja det lär ju inte bli en dubblett av illustrationen på kalaset iaf 😉

    hoppas du mår fint.
    kram,
    cicci

  2. Underbart med rost och patina!!

    I like!!!

    Må gott

    Maliin

  3. Vad fin den blev som sängbord, vad smart tänkt!

Kommentera

