Svensk eller dansk? det är frågan

Inser att det just nu är väldigt mycket rött och vitt i mitt vardagsrum… börjar nästan tro att jag är dansk, men så är inte fallet. Det är bara det att när jag väl får dille på något, som i detta fallet, svart, vitt och rött så kan jag inte sluta.

Ljuslyktan på bordet är från IKEA, sidobordet, vas samt betongljusstakar från Bolagret och nu äntligen är även gardinen uppe i vardagsrumsfönstret. Så kul, för att till en början skulle jag absolut inte ha en endaste gardin i hela huset, men.. alla kan ju ändra sig :). Det blev ett så mycket mjukare intryck i vardagsrummet när gardinen kom på plats.

 

Lämna en kommentar

Filed under Blommor, Vardagsrum

Kommentera

