Från brun och orange till vit och mullig

  

Hittade en sittbänk när jag besökte en antikhandlare i Södertälje. Tänkte att den skulle passa perfekt till hallen. Barnen och svärfar behöver en bänk att sitta på när de ska sätta på skorna.

Målade om sittbänken till vit och klädde om sittdynan med fårskinn från IKEA. Bild på hur den såg ut innan ser ni nedan.

Lyckades i allafall ha det städat i någon minut innan lillskrutten kom fram och fixade i ordning skorna som han tyckte de skulle stå.

 

5 kommentarer

Filed under Hall, pyssel

5 responses to “Från brun och orange till vit och mullig

  1. som ny ju:-) Blev superbra.
    Kram

  2. Riktigt fin blev den

    Tror inte det är samma pall före/efter

    Kul!

    Maliin

  3. Åh så fin den blev! Vad avundsjuk jag blir på dig 🙂

  4. Hej Helena!

    Tack för din fina kommentar, välkommen om du kommer neråt karlsborg iaf..wow vilket lyft pallen fick, bra jobbat..kram E

  5. Oj vad fin den blev!! 🙂

    Hittade hit genom en kommentar du lämnat i min pysselblogg (har nu bytt adress http://annaspysselblogg.wordpress.com/ )

    Verkligen en inspirerande sida du har men den är lite bökig att kika runt i på nåt vis. Förstasidan ser lite konstig ut… kanske bara nåt tillfälligt? Menyn till höger har liksom förvunnit neråt.

    Och sedan är det lite synd att man inte ser bilderna direkt när man scrollar utan man måste klicka på varje inlägg. För mig är det i alla fall så att det är bilden som fångar mitt intresse och får mig att vilja läsa vidare….

    Hoppas att du inte tar det här på fel sätt. Sidan är fantastisk och inspirerande och jag kommer gärna tillbaka hit 🙂

Kommentera

