Hall inspiration

Bild: lånad med tillåtelse från Designtjejen

Hittade dessa inspirerande bilder på hemmakanalen.se, som just nu har en tävling där man kan ladda upp sitt finaste rum och vinna superfina priser. Denna hall tillhörde Designtjejen Emmelies förra lägenhet, hon har en superfin och inspirerande blogg som jag följer och gillar massor. Titta gärna in hos henne.

Inte så konstigt att jag är svag för denna hall, den går ju i svart, rött och vitt. Färger som jag just har stor förkärlek till.

4 kommentarer

Filed under Hall, Inspirationsbild

4 responses to “Hall inspiration

  1. Det här gillar jag! Rött, svart och vitt är färger som kommer igen i nästan hela vårt hus. Mycket roligt att se dessa bilder:)
    Kram Annika

  2. Vad kul att du visar den!
    Kram Emmelie

  3. Det där är en hall helt i min smak! 🙂 Snyggt! Kram Anna

  4. coolt med den röda dörren!

Kommentera

