Julias vita drömmar

Har varit på landet hela helgen och pysslat lite i vår lilla stuga. Hade tagit massa bilder som jag skulle lägga ut här på bloggen, men när jag väl skulle ladda upp dem till datorn… var de borta. Så jag vet inte alls vad som hänt.

Har under några månader följt en fin och väldigt inspirerande blogg som heter Julias vita drömmar. Hon har en gårdsbutik en bit utanför nynäshamn som är öppen en helg, en gång i månaden. Hon har även en butik på nätet som jag verkligen kan rekommendera. Jag var bara tvungen att besöka gårdsbutiken för hon har så fina saker.

Fann denna söta keramiklykta som jag spanat in ett tag.

Men skulle gärna vilja ha dessa små söta ljuskoppar också, det får bli ett senare inköp.

                       Dessa vackra bilder är lånade från Julias vita drömmar

Lämna en kommentar

Filed under vackra saker

Kommentera

