Jag = Tyg o holic

Ja, jag har en viss förkärlek för tyger. Har en förmåga att handla på mig några meter av fina tyger så fort jag ser dem. Tänker alltid att det kan vara bra till det där och det där… Det är inte alltid jag hinner förverkliga alla idéer, så ganska många tygsnuttar hamnar i ”att göra sen- lådan”. Men vissa projekt genomförs trots allt.  Jag tycker att det är så kul att ändra om här hemma, genom att byta ut textilierna på kuddar och gardiner och diverse andra saker.

Tips och trix kommer framöver, i senare inlägg,  om hur du snabbt och enkelt kan ändra utseende i hemmet med hjälp av tyg. För närvarande får du bara njuta av härliga mönster från IKEA.

Bilder: Helena Nord

Lämna en kommentar

Filed under Tyger

Kommentera

