Konstiga fåglar…

I går kikade jag in i affären STOCKHOME, det är alltid lika inspirerande och kul, för man hittar alltid nya roliga och lite annorlunda saker. Jag tänkte i kommande inlägg presentera en del av de saker som jag fastnade för.

Bland annat sprang jag på detta syset från Oddbirds där man med hjälp av resttyger och beskrivning som medföljer paketet, samt en gnutta fantasi, kan sy en rund kudde. Resttygerna är bland annat från Svenska Spira och Sandbergs, men även från engelsktillverkade möbeltyger såsom Romo och Villa Nova.
Detta är något som verkligen faller mig i smaken! Tycker att det är ett alldeles ypperligt sätt att spara på miljöns resurser.

Pressbilder från oddbirds.nu

Lämna en kommentar

Filed under Roliga saker

Kommentera

