Trevlig helg!

Ville bara önska er alla en trevlig helg! Vi ska ha en myshelg med familjen och mickla lite i nya badrummet. Det är snart klart! ! Tyvärr så var det tillverkningsfel på duschblandaren så rörmockaren kunde inte sätta dit den. Utan vi får vänta några veckor tills en ny blandare kommer till grossisten. Bilder på nya badrummet kommer snart.

I bilden överst: te kopp från Mique,  stafflilampa som jag gjort av mitt gamla staffli. Mer om den kan du läsa här och vasen jag fyndade hos Myrorna.

2 kommentarer

Filed under helg hälsning

2 responses to “Trevlig helg!

  1. Ärsch, vad synd att den inte fungerade som den skulle. Kan förstå att det inte är roligt att vänta några veckor till!

    Trevlig helg ♥ kram Sandra

  2. Mia

    Tusen tack för din kommentar hos mig, nu hittade jag ju till dig:) Ha en underbar lördagskväll, stor kram Mia ♥

Kommentera

