Mjölkkannan under trappan

Bilder: privata

Nu har vi äntligen fått ett skåp som täcker golvvärmerören i vardagsrummet. De var inte alltför fina att titta på innan och Vilgot som börjar röra på sig mer och mer tyckte att de var jättespännande. Så det var skönt att täcka in dem så att ingen kan komma åt dem.

Vi köpte ett tv-skåp från IKEA där vi tog bort bakstycket för att kunna bygga in golvvärmerören.

Jag var snabb på att dekorera skåpet så fort det var uppe. Just nu står min mjölkkanna från Snyggt igen med en torkad rönnbärskvist. Jag vet att det kan uppfattas lite juligt, men jag tycker om röda inslag i inredning samt att jag tycker att det är så vackert med rönnbär. Min ljusstake från bror min som jag älskar står även där i hörnet under trappan

Lämna en kommentar

Filed under vackra saker

Kommentera

