Lingon i skogen

Tycker det är så härligt med de färger som faktiskt fortfarande finns i trädgården. Vi har en skogstomt med massor av lingon så jag var bara tvungen att dela med mig av de vackra röda färgklickarna i mossan.

När vi nu fått större hus börjar jag inse att det är lite sparsmakat på juldekorerings fronten. Har idag varit och köpt en ljusslinga som nu pryder balkongräcket på övervåningen samt två ljusstakar att ställa i köksfönstret och kontoret.
Jag vet att man ska ställa fram dem redan första advent. Men jag känner att det är viktigare att man hinner känna efter vad man verkligen vill ha. Så man inte handlar på sig massa onödiga saker… som jag i vanliga fall är ganska bra på.


Bild: privat

Lämna en kommentar

Filed under vackra saker

Kommentera

