Tavla till hallen

Nu var det verkligen ett tag sedan jag uppdaterade bloggen men jag har tyvärr slarvat bort batteriladdaren till kameran och har därför inte kunnat ladda över några bilder… den är fortfarande borta men hoppas att jag hittar den snart..

Däremot har jag gjort två tavlor i illustrator, en välkomsttavla till hallen, med vårt hus som motiv och en textrad om att man ska känna sig som hemma.  Det tycker vi är viktigt att man kan komma över till oss och bara vara, utan måsten på att vara social. 

Den andra tavlan är en liten uggla till min väns son.

Ska skicka iväg dem för framkallning och rama in. Ska bli spännande alltid lite svårt att föreställa sig hur det egentligen blir.

1 kommentar

Filed under Tavlor

One response to “Tavla till hallen

  1. Pingback: Välkomsttavlan i hallen… «

Kommentera

